Vliegende etappe - Reisverslag uit Mittersheim, Frankrijk van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu Vliegende etappe - Reisverslag uit Mittersheim, Frankrijk van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu

Vliegende etappe

Door: Sandra & Paul

Blijf op de hoogte en volg Sandra & Paul

29 Juli 2016 | Frankrijk, Mittersheim

Vrijdag 29 juli na een zeer goede nachtrust in een heerlijk hotel en een enorm ontbijt, want voor 14 euro p.p. ga je flink inslaan natuurlijk, gingen we weer op weg. Het bleef heerlijk fietsweer, zon afgewisseld met wolken en prima temperatuurtje vlogen we door de akkerlanden en velden met zonnebloemen. De benen en billen zijn inmiddels wat gewend maar oh oh, de buitenkant bovenbenen voelen als staalkabels.
Het is een heel rustig stukkie Frankrijk, bakkie leut nergens te krijgen. Maar we worden beloont met veel roofvogels en prachtige bermbloemen. In het plaatsje Harprich waren veel ooievaars te zien op hun grote hoge nesten. Uiteindelijk na een goede 70 km in 4 uur komen we in Mittersheim aan bij de camping, de enige in de wijde omgeving. Lekker op tijd eten van ons eigen gemaakte macaroni en rauwkost, wijntje erbij...