De eerste echte bult - Reisverslag uit Rothau, Frankrijk van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu De eerste echte bult - Reisverslag uit Rothau, Frankrijk van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu

De eerste echte bult

Door: Sandra & Paul

Blijf op de hoogte en volg Sandra & Paul

30 Juli 2016 | Frankrijk, Rothau

Zaterdag 30 juli een prachtige warme zonnige dag, en afscheid nemen van de tamme zwaan bij het meer in Mittersheim. Ook nog even een praatje gemaakt met 2 Nederlandse dames die van Amsterdam naar Nice fietsen, we waren ze al eerder tegengekomen net na Remich. Bij tijds gingen we op weg want er stond een mooi stukje route te wachten met de Col du Donon, dat is een behoorlijk bultje! Eerst een stuk langs een kanaal, loopbrug over met de bepakte fietsen en door in weer een mooie omgeving. Maar voor we daar aan begonnen, hadden we een stop in de buurt van Lorquin. Met heerlijke koffie en bosbessentaart!!
Paul bleef maar zeggen, wat lekker zeg! De kok werd blij van alle complimenten en moest vreselijk lachen. Toen werd het tijd, de eerste 15 km geen vuiltje aan de lucht. Daarop volgende 10 km ging ook nog wel, maar de laatste 5 vond ik pittig hoor! Want die zon brandde flink. Maar dan de beloning, 7 km naar beneden suizen met een rotgang en zo door naar een supermarkt in Shirmeck voor de inkopen. Nog een stukje door op de route naar een camping in Rothau, klein en knus met prima service. Morgenvroeg wordt het ontbijt bij de tent gebracht!

• 31 Juli 2016 - 02:21

Marion:

Lieve Sandra en Paul

heel veel plezier op jullie avontuur en fiets ze,vind het leuk om dit te lezen en ben blij dat het zo goed met jullie gaat! Dikke knuf Marion

• 31 Juli 2016 - 10:36

Sonja:

Wat super dat jullie verslag uitbrengen van jullie avontuurlijke

• 09 Augustus 2016 - 12:32

Ellis:

Mmmmm tarte au myrtilles, da's nou het enige dat ik jullie ma zou willen doen ;-)

• 09 Augustus 2016 - 12:32

Ellis: