Monsteretappe - Reisverslag uit Belp, Zwitserland van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu Monsteretappe - Reisverslag uit Belp, Zwitserland van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu

Monsteretappe

Door: Sandra & Paul

Blijf op de hoogte en volg Sandra & Paul

02 Augustus 2016 | Zwitserland, Belp

Dinsdag 2 augustus, na een heel goede nachtrust in hotel Collin te Ferrette gingen we verder door Sundgau naar Zwitserland. Tot het grensplaatsje Lucelle was het nog 18.5 km gigantisch zwaar klimwerk. Zelfs Paul moest terug naar 1! Nu snappen we waarom de route via Basel loopt! Zwitserland is prachtig om door te fietsen met de steile bergwanden. Het klimwerk ging nog even door, maar ook 2 hele lange afdalingen. Nog een paar tunnels door gezoefd met een lekkere vaart en kwamen we o.a. door de mooie stad Biel. De weg werd vervolgd naar Bern en inmiddels was Raymond ingelicht dat we eraan kwamen.
Bij een vliegveldje buiten Worden hielden we even stil, er waren veel paragliders. Ineens zagen we bij een van hen dat het misging en dat hij naar beneden stortte. Een heel naar gezicht.
Uiteindelijk kwamen we na een zware tocht van 117 km 's avonds bij Raymond aan waar Ken en Roy ook zijn met vakantie. Ken heeft lekkere tosti voor ons gemaakt, dus weer smikkelen!

• 07 Augustus 2016 - 19:43

Ken: