Stoempen in de Hoge Vennen - Reisverslag uit Büllingen, België van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu Stoempen in de Hoge Vennen - Reisverslag uit Büllingen, België van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu

Stoempen in de Hoge Vennen

Door: Sandra & Paul

Blijf op de hoogte en volg Sandra & Paul

25 Juli 2016 | België, Büllingen

Na een eerste nacht op een lekke slaapmat, kou en een karig ontbijt (want brood was er niet) gingen we weer op pad. Direct de eerste afslag na de uitrit begon een stevige klim. Hier hebben we er vandaag meer van gehad, waaronder een aantal pittige lange klimmen in de Hoge Vennen. Het gebrek aan een stevig ontbijt speelde me parten. Tegen 14:30 zat ik er een beetje door tijdens zo'n lange kuitenbijter...ik moest nodig cola nuttigen. Helaas verkeerde plek want terstond werden we aangevallen door steekvliegen. Maar door dus...Wel een geweldig mooi gebied de Hoge Vennen. De bossen achter ons laten kwamen we rond 15:00 uur in het plaatsje Bosfagne aan, in de verte zag ik een parasol. Yes!! Ohhh een café, eindelijk koffie en brood met kaas dacht ik watertandend...Ze hadden alleen gehaktballen en curryworst, maar een bakker was vlakbij. Goddank! Na de nodige brandstof ging het verder en stuiten we een eindje buiten Bosfagne op oude spoorwegbedding die zijn omgetoverd tot geweldige fietspaden waar je heerlijk met een vaartje over kunt zoeven. Bij Bullingen zijn we eraf gegaan en daar ben ik op een steil afdalen grindpaadje flink onderuit gegaan. Wat was ik blij met de helm. Wel de bagagedrager naar de mallemoeren, maar die heeft Paulie inmiddels weer gefixed. Na het buikje goed gevuld te hebben de camping opgezocht. Morgen staat een vlakker stuk op het programma.

  • 26 Juli 2016 - 13:20

    Dewi:

    Nou...karig ontbijt, valgevaarlijk, klinkt veelbelovend!
    Gelukkig waren er gehaktballen en curryworst. Ballen en worst, word ik wel vrolijk van

Tags: Fiets, Belgie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Büllingen

Genua & Corsica 2016

Samen met Paul op de fiets van Maastricht naar Genua & Corsica.

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2016

Met de trein huiswaarts

21 Augustus 2016

Genua deel 3

20 Augustus 2016

Genua deel 2

19 Augustus 2016

Afscheid van Corsica

18 Augustus 2016

Bastia
Sandra & Paul

Paul & ik op de fiets naar Genua & Corsica.

Actief sinds 22 Juli 2016
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 112876

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 22 Augustus 2016

Genua & Corsica 2016

Landen bezocht: