Total confusion - Reisverslag uit Remich, Luxemburg van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu Total confusion - Reisverslag uit Remich, Luxemburg van Sandra & Paul Schuur & van der Tuuk - WaarBenJij.nu

Total confusion

Door: Sandra & Paul

Blijf op de hoogte en volg Sandra & Paul

28 Juli 2016 | Luxemburg, Remich

Even bijwerken, paar dagen geen wifi of andere reden waarom het reisverslag niet bijgewerkt kon worden. Donderdag 28 juli vertrokken we uit Remich verder langs de Moezel. Paulie keek zijn ogen uit naar de ontelbare perfecte visplaatsen en verloor daardoor de route enigszins uit het oog!! na mijn opmerking: Paul we moeten even van de Moezel afwijken, want zo wordt de route aangegeven, kwam dat bekende Ja, maar....maar dit weggetje gaat gewoon langs de rivier en komen we wel op hetzelfde uit.
Ja, je raadt het al. Laat ik het kort houden, wat een vlotte dag met veel kilometers had moeten worden, verliep een beetje anders. Nou die vele kilometers hadden we wel, maar die hadden niets met de aangegeven fietsroute te maken. Ik vind fietsen heel leuk met het idee van A naar B te gaan, maar om onnodig extra meters te maken in de rondte die nergens toe leiden, gaat me iets te ver. Zeker als je al 10 uur in het zadel zit en het wel eens tijd wordt voor een hapje en slaapplek. Uiteindelijk werd het een luxe 4-sterrenhotel in Conde-Northern waar we 2 uur eerder ook al voor stonden. Trek de knip maar Paulie!!!

• 01 Augustus 2016 - 12:42

Jade:

Zo zo pa bankroet naar huis trek die knip los !! , van a naar b op geheel eigen wijze prachtig ik hou er van, dat gaat je nu geld kosten hahahaha
    Leuk zo'n ontmoeting met elkaar tijdens deze reis of niet , succes en geniet met elkaar van de prachtige omgeving en het avontuur

Tags: Fiets, Hotel, Luxe